A WEBOLDAL FELTÉTELEI

EASYKLIMA.PL

TARTALOMJEGYZÉK:

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
  2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A HONLAPON
  3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
  4. A TERMÉKRE VONATKOZÓ FIZETÉSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK
  5. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS IDEJE
  6. TERMÉKREKLAMÁCIÓK
  7. PEREN KÍVÜLI PANASZ- ÉS JOGORVOSLATI ELJÁRÁSOK ÉS AZ EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS SZABÁLYAI
  8. AZ ELÁLLÁSI JOG
  9. A GAZDASÁGI MŰVELETEKRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
  10. TERMÉKÉRTÉKELÉSEK
  11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
  12. ELÁLLÁSI FORMANYOMTATVÁNY-MINTA

A www.easyklima.pl weboldal törődik a fogyasztói jogokkal. A fogyasztó nem mondhat le a fogyasztói jogokról szóló törvény által biztosított jogairól. A fogyasztóra nézve a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseihez képest kedvezőtlenebb szerződési rendelkezések érvénytelenek, és helyettük a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései alkalmazandók. Ezért a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései nem zárják ki vagy korlátozzák a fogyasztónak a kötelező törvényi rendelkezések alapján őt megillető jogait, és az esetleges kétségeket a fogyasztó javára kell értelmezni. Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései és a fent említett jogszabályok között bármilyen ellentmondás áll fenn, az utóbbiak az irányadóak és alkalmazandók.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1.A www.easyklima.pl internetes címen elérhető internetes szolgáltatást a Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varsó, 00-410, posta: Varsó-LENGYELORSZÁG, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, alaptőkéje: 7011112775: 5000 PLN ; e-mail cím: [email protected], kapcsolattartó telefonszám: +48730700097.

 

1.2.A jelen Általános Szerződési Feltételek a Weboldalt használó fogyasztóknak és vállalkozásoknak egyaránt szólnak, kivéve, ha az Általános Szerződési Feltételek valamelyik külön rendelkezése másként rendelkezik.

 

1.3.A Weboldalon a jelen Felhasználási Feltételekkel kapcsolatban feldolgozott személyes adatok kezelője az Eladó. A személyes adatok feldolgozása a Weboldalon közzétett adatvédelmi szabályzatban megjelölt célokra, időtartamra és elvek alapján történik. Az adatvédelmi szabályzat tartalmazza különösen a személyes adatoknak az Adatkezelő által a Weboldalon történő feldolgozására vonatkozó elveket, beleértve a személyes adatok feldolgozásának okait, céljait és időtartamát, valamint az érintettek jogait, továbbá a cookie-k és elemző eszközök Weboldalon történő használatára vonatkozó információkat. A Weboldal használata, beleértve a vásárlást is, önkéntes. Hasonlóképpen, a személyes adatoknak a Vevő vagy Ügyfél által a Weboldal használatával történő megadása is önkéntes, az adatvédelmi szabályzatban feltüntetett kivételektől függően (szerződéskötés és az Eladó törvényes kötelezettségei).

 

1.4. Fogalommeghatározások

1.4.1. BLOG – Elektronikus szolgáltatás, a Weboldalon elérhető online blog, amelyet a Szolgáltató a szerző neve alatt tart fenn: „EasyKlima Akadémia” a Weboldal minden látogatója számára.

1.4.2. MUNKANAP – egy nap hétfőtől péntekig, kivéve az ünnepnapokat.

1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – Elektronikus szerviz, a személygépkocsi alacsony- és magasnyomású portjának elektronikus katalógusa/keresője, amely segít Önnek abban, hogy saját maga töltse fel a hűtőközeget.

1.4.4. REGISZTRÁCIÓNYILATKOZAT – a Weboldalon elérhető űrlap, amely lehetővé teszi a Fiók létrehozását.

1.4.5. MEGRENDELÉSI FORMANYomtatvány – a Weboldalon elérhető elektronikus szolgáltatás, interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek elektronikus kosárba helyezésével és az adásvételi szerződés feltételeinek meghatározásával, beleértve a szállítási és fizetési módot.

1.4.6. VEVŐ – (1) teljes jogképességgel rendelkező természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény jogképességet biztosít – aki az Eladóval adásvételi szerződést kötött vagy szándékozik kötni.

1.4.7. Polgári törvénykönyv – az 1964. április 23-i Polgári törvénykönyvről szóló törvény (1964. évi 16. sz. törvénycikk, 93. pont, módosított változat).

1.4.8. ACCOUNT – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató adatkommunikációs rendszerében az Ügyfél által megadott egyedi névvel (login) és jelszóval megjelölt erőforrások összessége, amelyben az Ügyfél által megadott adatok és az általa a Weboldalon leadott Megrendelésekre vonatkozó információk tárolódnak.

1.4.9. NEWSLETTER – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailben nyújtott elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a Szolgáltatást igénybe vevő valamennyi Szolgáltatás Igénybevevő automatikusan megkapja a Szolgáltatótól a Hírlevél egymást követő kiadásainak ciklikus tartalmát, amely a Weboldalon található Termékekről, hírekről és akciókról szóló információkat tartalmazza.

1.4.10. TERMÉK – a Weboldalon elérhető ingóság, amely a Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés tárgyát képezi.

1.4.11. SZABÁLYZATOK – a Weboldal ezen általános szerződési feltételei.

1.4.12. WEBOLDAL – a Szolgáltató honlapja, amely a következő internetes címen érhető el: www.easyklima.pl.

1.4.13. ELADÓ; SZOLGÁLTATÓ – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varsó, 00-410, postacím: Varsó, 00-410: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, alaptőke: 1,5 millió EUR: 5000 PLN ; e-mail cím: [email protected], kapcsolattartási telefonszám: +48730700097.

1.4.14. ELADÁSI SZERZŐDÉS – a Termékre vonatkozó adásvételi szerződés, amelyet a Vevő és az Eladó a Weboldalon keresztül kötött vagy kötött.

1.4.15. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS – a Szolgáltató által a Weboldalon keresztül az Ügyfélnek elektronikus úton nyújtott szolgáltatás.

1.4.16. SZOLGÁLTATÓ – (1) teljes jogképességgel rendelkező természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jog által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény jogképességet biztosít – az Elektronikus Szolgáltatást igénybe veszi vagy igénybe kívánja venni.

1.4.17. FOGYASZTÓI JOGOK TÖRVÉNYE – a fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény (a Hivatalos Lap 2014. évi 827. számának módosított változata).

1.4.18. MEGRENDELÉS – a Vevőnek a Megrendelőlapon keresztül benyújtott és közvetlenül az Eladóval kötött Termékértékesítési szerződés megkötésére irányuló akaratnyilatkozata.

2. ECTRONIC SZOLGÁLTATÁSOK A HONLAPON

2.1. A Weboldalon a következő Elektronikus szolgáltatások érhetőek el: A következő elektronikus szolgáltatások érhetőek el: Fiók, Megrendelőlap, Hírlevél, Blog és EasyKlimaPortFinder. 

2.1.1. Fiók – a Fiók használata azután lehetséges, hogy a Szolgáltatás Igénybevevője összesen két egymást követő lépést hajt végre – (1) kitölti a Regisztrációs űrlapot, (2) rákattint a „Regisztráció” mezőre. A Regisztrációs űrlapon a Szolgáltatás Igénybevevőjének meg kell adnia a következő Szolgáltatás Igénybevevői adatokat: e-mail cím és jelszó.

2.1.1.1. Az Elektronikus számlaszolgáltatás határozatlan ideig ingyenesen vehető igénybe. Az Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy bármikor, indoklás nélkül megszüntesse a Számlát (lemondás a Számláról) a Szolgáltatóhoz intézett megfelelő kérelemmel, különösen a [email protected] e-mail címen vagy írásban a ul. Solec, no. 18, premises B21, Warsaw, 00-410, post: Varsó, Lengyelország.

2.1.2. Megrendelőlap – a Megrendelőlap használata akkor kezdődik, amikor a Vevő az első Terméket a Weboldalon lévő elektronikus kosárba helyezi. A Megrendelés azután történik meg, hogy a Vevő összesen két egymást követő lépést hajtott végre – (1) a Megrendelőlap kitöltése és (2) a Megrendelőlap kitöltése után a Weboldalon a „Vásárlás és fizetés” mezőre kattintás. – addig a pontig lehetőség van az Ön által megadott adatok módosítására (ehhez a megjelenő üzenetek és a Weboldalon elérhető információk alapján kell tájékozódnia). A Megrendelőlapon a Megrendelőre vonatkozóan a következő adatokat szükséges megadni: név és vezetéknév/cégnév, cím (utca, házszám/lakásszám, irányítószám, város, ország), e-mail cím, kapcsolattartási telefonszám és az adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: Termék(ek), a termék(ek) mennyisége, a termék(ek) szállítási helye és módja, a fizetés módja. Nem fogyasztónak minősülő Vevők esetében a cégnevet és az adóazonosító számot is meg kell adni.

2.1.2.1. Az Elektronikus megrendelőlap szolgáltatás ingyenes és egyszeri jellegű, és megszűnik abban a pillanatban, amikor az Ügyfél megrendelést ad le rajta keresztül, vagy abban a pillanatban, amikor az Ügyfél korábban megszünteti a megrendelést rajta keresztül.

2.1.3. Hírlevél – a Hírlevél használata azután lehetséges, hogy a Honlap „Hírlevél” fülén megadta azt az e-mail címet, amelyre a Hírlevél következő kiadását el kell küldeni, és rákattintott a művelet mezőre.

2.1.3.1. A Hírlevél Elektronikus Szolgáltatás határozatlan ideig ingyenesen vehető igénybe. Az Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy bármikor, indoklás nélkül leiratkozzon a Hírlevélről (Hírlevél leiratkozás) a Szolgáltatóhoz intézett erre vonatkozó kéréssel, különösen a [email protected] e-mail címen vagy írásban a ul. Solec, No. 18, premises B21, Warsaw, 00-410, post: Varsó, Lengyelország.

2.1.4. Blog – a Blog használata a Weboldalra való belépést követően lehetséges – a Blog a Weboldal minden látogatója számára elérhető, anélkül, hogy bármilyen adatot meg kellene adnia vagy bármilyen más műveletet kellene végrehajtania.

2.1.4.1. A Szolgáltató lehetővé teszi, hogy a Blog bejegyzései alá megjegyzéseket fűzzön. A Szolgáltatást igénybe vevők hozzászólásai kizárólag saját véleményüket fejezik ki, és nem minősülnek a Szolgáltató véleményének. Tilos a netikett szabályait sértő, valótlan vagy más Szolgáltatás Igénybevevőket félrevezető információkat tartalmazó hozzászólásokat elhelyezni. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a fenti szabályokat sértő hozzászólásokat törölje.

2.1.4.2. A Szolgáltató megfelel az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról szóló, 2002. július 18-i törvény (2002. évi 144. sz. törvénycikk, 1204. pont, módosított változat) 14. cikkének (1) bekezdésében foglaltaknak, amely szerint: „az a személy, aki az IKT-rendszer erőforrásaihoz való hozzáférés biztosítása során a szolgáltatás igénybevevője által történő adattárolás céljából nem tud az adatok vagy a kapcsolódó tevékenység jogellenes jellegéről, és aki az adatok vagy a kapcsolódó tevékenység jogellenes jellegéről szóló hivatalos értesítés kézhezvétele vagy megbízható ismeretszerzés esetén haladéktalanul megakadályozza az adatokhoz való hozzáférést”.

2.1.4.3. A Blog használata ingyenes, és a Weboldal megfelelő lapjait követi. A Blogot a Szolgáltató tartja fenn. Az Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy a Blog használatát bármikor, indoklás nélkül, az internetes böngésző bezárásával abbahagyja.

2.1.5. EasyKlimaPortFinder – az EasyKlimaPortFinder használata abból áll, hogy az Ügyfél a Honlap főoldalán és az egyes termékoldalakon látható panelre lép, amely lehetővé teszi az Ügyfél számára, hogy megadja az Ügyfél autójának adatait és kiválassza az autó évét, márkáját és modelljét.

2.1.5.1. Az EasyKlimaPortFinder elektronikus szolgáltatás ingyenes és egyszeri jellegű, és megszűnik a rajta keresztül történő megrendelés leadásának pillanatában, vagy abban a pillanatban, amikor az Ügyfél korábban megszünteti a rajta keresztül történő megrendelést.

2.2.A Szolgáltató által használt IKT-rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények: (1) számítógép, laptop vagy egyéb multimédiás eszköz internet-hozzáféréssel; (2) elektronikus levelezéshez való hozzáférés; (3) aktuális verziójú webböngésző: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari vagy Microsoft Edge; (4) ajánlott minimális képernyőfelbontás: 1024×768; (5) engedélyezze a cookie-kat és a Javascriptet a webböngészőben.

2.3.Az Ügyfél köteles a Weboldalt a jogszabályoknak és a jó gyakorlatnak megfelelő módon használni, a Szolgáltató és harmadik felek személyiségi és szerzői jogainak, valamint szellemi tulajdonjogainak tiszteletben tartásával. Az Ügyfél köteles a tényszerűen helyes adatokat megadni. Az Ügyfélnek tilos jogellenes tartalmat szolgáltatni.

2.4.Az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó panaszeljárás módját a pont tartalmazza. 6. pontjában található.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI

3.1.A Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azt követően kerül sor, hogy a Vevő az Általános Szerződési Feltételek 2.1.2. pontjának megfelelően a Weboldalon található megrendelőlapon keresztül megrendelést ad le.

3.2.A Weboldalon feltüntetett Termék ára lengyel zlotyban (PLN), amerikai dollárban ($), euróban (€), font sterlingben (£), cseh koronában (CZK), Dán korona (DKK), Magyar forint (HUF), Svéd korona (SEK) van megadva, és tartalmazza az adókat. A Vásárló a Weboldal oldalain a Megrendelés leadása során, valamint az adókkal együtt a Megrendelés tárgyát képező Termék teljes áráról, valamint a szállítási költségekről (beleértve a szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatásokat) és egyéb költségekről, illetve – amennyiben e költségek összege nem állapítható meg – azok megfizetésének kötelezettségéről a Weboldalon tájékozódik, beleértve a Vásárlónak az adásvételi szerződéssel kapcsolatos akaratnyilvánítását is.

3.3. Az adásvételi szerződés megkötésének eljárása a weboldalon a megrendelőlap segítségével

3.3.1. A Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azt követően kerül sor, hogy a Vevő az Általános Szerződési Feltételek 2.1.2. pontjának megfelelően megrendelést ad le a Weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek 2.1.2. pontja.

3.3.2. A megrendelés leadását követően az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a megrendelés kézhezvételét, és egyidejűleg teljesítésre elfogadja a megrendelést. Az Eladó a Megrendelés átvételét és teljesítésre történő elfogadását a Vevőnek a Megrendelés leadása során megadott e-mail címre küldött vonatkozó e-mail üzenettel igazolja, amely tartalmazza legalább az Eladó nyilatkozatát a Megrendelés átvételéről és teljesítésre történő elfogadásáról, valamint az adásvételi szerződés megkötésének megerősítését. Amint a Vevő megkapja a fenti e-mail üzenetet, a Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés létrejön.

3.4. A megkötött adásvételi szerződés tartalmának rögzítése, biztosítása és az Ügyfél számára történő hozzáférhetővé tétele úgy történik, hogy (1) a jelen Általános Szerződési Feltételeket elérhetővé tesszük a Honlap weboldalán, és (2) az Ügyfélnek megküldjük az Általános Szerződési Feltételek pontjában említett e-mail üzenetet. Az Általános Szerződési Feltételek 3.3.2. pontja. Az Adásvételi szerződés tartalma ezen felül rögzítésre és biztonságba helyezésre kerül az Eladó Web informatikai rendszerében. 

4. A TERMÉKRE VONATKOZÓ FIZETÉSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK

4.1.Az Eladó a következő fizetési módokat bocsátja a Vevő rendelkezésére az Adásvételi szerződés vonatkozásában:

4.1.1. Utánvétes fizetés szállításkor.

4.1.2. Fizetés készpénzben személyes átvételkor.

4.1.3. Fizetés banki átutalással az Eladó bankszámlájára.

4.1.4. Elektronikus és bankkártyás fizetés az Ügyfél választása szerint: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay vagy Google Pay – a lehetséges aktuális fizetési módok a Weboldalon a fizetési módokról szóló információs fülön és a https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl weboldalon találhatók.

4.1.5. Részletfizetés a PayU.pl rendszeren keresztül.

4.2.Fizetési határidő:

4.2.1. Ha a Vevő a banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyával történő fizetést választja, a Vevő köteles az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 naptári napon belül fizetni.

4.2.2. Amennyiben a Vevő az utánvétes fizetést választja, a Vevő köteles a fizetést a szállításkor teljesíteni.

5. A TERMÉK KÖLTSÉGE, SZÁLLÍTÁSI MÓDJA ÉS IDŐPONTJA

5.1.A termék szállítása Európa területén belül lehetséges.

5.2.A Terméknek a Vevő részére történő kiszállítása díjköteles, kivéve, ha az adásvételi szerződés másként rendelkezik. A Termék szállítási költségeit (beleértve a szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatási díjakat) a Weboldal oldalain a szállítási költségekre vonatkozó információs fülön és a Megrendelés leadása során jelezzük a Vevőnek, beleértve azt is, amikor a Vevő kifejezi az adásvételi szerződéssel kapcsolatos akaratát.

5.3.Az Eladó a Termék kiszállítására a következő módokat biztosítja a Vevő számára:

5.3.1. Futárszolgálat.

5.3.2. Készpénz utánvétellel.

5.4.Az Eladó tájékoztatja, hogy a Termék csomagolása és szállítása az EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cégen keresztül történik, amelynek székhelye Varsóban található (székhely és szállítási cím): Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varsó); az Országos Bírósági Nyilvántartás Vállalkozói Nyilvántartásába a 0000862281 KRS számon jegyezték be; a cégbíróság, ahol a cég nyilvántartását vezetik: Katowicei Kerületi Bíróság – Wschód Katowicében, az Országos Bírósági Nyilvántartás VIII. gazdasági osztálya; alaptőke:: 5 000 PLN; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.

5.5.A Termék Ügyfél részére történő kiszállításának határideje legfeljebb 5 munkanap, kivéve, ha a Termék leírásában vagy a Megrendelés leadása során ennél rövidebb határidő van megadva. Különböző szállítási határidővel rendelkező Termékek esetében a szállítási határidő a leghosszabb megadott határidő, amely azonban nem haladhatja meg az 5 munkanapot. A Terméknek a Vevő részére történő kiszállítására vonatkozó határidő kezdete a következőképpen kerül kiszámításra:

5.5.1. Ha a Vevő úgy dönt, hogy banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyával fizet – attól a naptól kezdve, amikor az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján jóváírás történik.

5.5.2. Ha a Vevő az utánvétes fizetési módot választja – az adásvételi szerződés megkötésének napjától.

5.5.3. Amennyiben a Vevő a részletfizetési módot választja – attól a naptól kezdve, amikor a hitelező tájékoztatja az Eladót a hitelszerződés Vevővel történő megkötéséről, de legkésőbb attól a naptól kezdve, amikor az Eladó bank- vagy elszámolási számláján jóváírják a Vevőnek nyújtott hitelből származó összeget.

6. TERMÉKPANASZ

6.1.Az Általános Szerződési Feltételek jelen 6. pontja meghatározza az Eladóhoz benyújtott valamennyi panasz, különösen a Termékekkel, az Adásvételi Szerződésekkel, az Elektronikus Szolgáltatásokkal és az Eladó vagy a Weboldal működésével kapcsolatos egyéb panaszok kezelésére vonatkozó közös eljárást.

6.2.A felelősség alapját és terjedelmét az általánosan alkalmazandó jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztói jogokról szóló törvény és az elektronikus szolgáltatásnyújtásról szóló, 2002. július 18-i törvény (a Hivatalos Lap 144. számának módosított 1204. pontja) határozza meg.

6.2.1. Az Eladóval kötött adásvételi szerződés alapján a Vevő által megvásárolt Termékkel – ingósággal – kapcsolatos reklamációra vonatkozó részletes rendelkezések 31.31-ig. 2022. december 31. napjáig hatályos Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint kell meghatározni. december 2022. évi hatályos szövege, így különösen a Polgári Törvénykönyv 556-576. cikkei. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a Vevővel szemben, ha az értékesített Termék fizikai vagy jogi hibával rendelkezik (jótállás). Az Eladó köteles a Vevőnek hibátlan Terméket átadni. A Polgári Törvénykönyv 558. § 1. pontja értelmében az Eladó szavatossági felelőssége az előző mondat szerint megvásárolt Termékre vonatkozóan a nem fogyasztónak minősülő Vevővel szemben kizárt.

6.2.2. A Vevő által az Eladóval kötött Adásvételi szerződés alapján 2023. január 1. napjától vásárolt Termékkel – ingóság (ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is), kivéve azonban a kizárólag digitális tartalom hordozójaként szolgáló ingóságot – kapcsolatos panaszra vonatkozó részletes rendelkezésekre a fogyasztóvédelmi törvény 2023. január 1. napjától hatályos rendelkezései, különösen a fogyasztóvédelmi törvény 43a – 43g. §-ai az irányadók. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a fogyasztóval szemben, ha a termék nem felel meg az adásvételi szerződésben foglaltaknak.

6.2.3. A Vevő által az Eladóval 2023. január 1. napjától vagy azt megelőzően kötött adásvételi szerződés alapján vásárolt Termék – digitális tartalom vagy szolgáltatás, illetve kizárólag digitális tartalom hordozójaként szolgáló ingó dolog – reklamációjára vonatkozó részletes rendelkezéseket, amennyiben az ilyen Termék átadására ezen időpontot követően került volna sor vagy került sor, a fogyasztóvédelmi törvény 2023. január 1. napjától hatályos szövege, különösen a fogyasztóvédelmi törvény 43h – 43q. §-ai tartalmazzák. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a fogyasztóval szemben abban az esetben, ha a termék nem felel meg az adásvételi szerződésnek.

6.3.Panaszt lehet tenni például:

6.3.1. írásban a következő címre: Solec St., No. 18, premises B21, Varsó, 00-410, posta: Varsó, Lengyelország

6.3.2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: [email protected].

6.4.A termék reklamáció keretében történő elküldésére vagy visszaküldésére a következő címen kerülhet sor: ul. Solec, no. 18, premises B21, Warsaw, 00-410, post: Varsó, Lengyelország.

6.5.A panasz leírásában ajánlatos feltüntetni: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különösen a szabálytalanság vagy a szerződésnek való meg nem felelés típusát és időpontját; (2) a panasz szerződésszerűvé tételének módjára vonatkozó igényt vagy az árleszállítás vagy a szerződéstől való elállás vagy bármely más igény bejelentését; és (3) a panaszos elérhetőségét – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz feldolgozását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlás formájában szerepelnek, és nem befolyásolják a panasz ajánlott leírása nélkül benyújtott panaszok hatékonyságát.

6.6.Ha a panaszos által megadott elérhetőségek a panaszkezelés során megváltoznak, a panaszos köteles értesíteni az Eladót.

6.7.A panaszos a panasz tárgyával kapcsolatos bizonyítékokat (pl. fényképeket, dokumentumokat vagy a terméket) csatolhat a panaszhoz. Az Eladó kérheti a panaszostól további információk vagy bizonyítékok (pl. fényképek) megküldését is, ha ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Eladó általi kezelését.

6.8.Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a panasz kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül válaszol a panaszra.

7. A PANASZOK ÉS KÖVETELÉSEK PEREN KÍVÜLI KEZELÉSÉNEK MÓDJAI, VALAMINT AZ EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS SZABÁLYAI

7.1.A fogyasztónak minősülő Ügyfélnek a panaszkezelés és igényérvényesítés peren kívüli módozatainak igénybevételére vonatkozó lehetőségéről, valamint az ezen eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól a Versenyhivatal honlapján, a https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php címen található részletes tájékoztatás.

7.2.A Versenyhivatal elnökénél (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] vagy írásos cím: 22 55 60 333) is van kapcsolattartási pont: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varsó), amelynek feladata többek között az, hogy segítséget nyújtson a fogyasztóknak a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével kapcsolatos ügyekben.

7.3.A fogyasztónak a következő példák állnak rendelkezésére a peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárásokra: (1) állandó békés fogyasztóvédelmi bírósághoz benyújtott vitarendezési kérelem (további információért lásd: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőjéhez benyújtott peren kívüli vitarendezési kérelem (további információért lásd az eladó székhelye szerint illetékes felügyelő honlapját); és (3) a megyei (önkormányzati) fogyasztói ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet segítsége, amelynek alapszabály szerinti feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (pl. Fogyasztóvédelmi Szövetség, Lengyel Fogyasztók Szövetsége). A tanácsadás többek között a [email protected] e-mail címen és a 801 440 220-as fogyasztói segélyvonalon (a segélyvonal munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között tart nyitva, hívásdíj a szolgáltató díjszabása szerint).

7.4.A fogyasztók és kereskedők közötti online vitarendezés uniós szintű platformja (ODR-platform) a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Az ODR-platform egy interaktív

és többnyelvű weboldal egyablakos ügyintézési lehetőséggel a fogyasztók és kereskedők számára, akik az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos jogviták peren kívüli rendezését keresik (további információkért lásd magának a platformnak a weboldalát vagy a Versenyhivatal és a Fogyasztóvédelmi Hivatal weboldalának címét: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. ELÁLLÁSI JOG

8.1.A távollevők között kötött szerződéstől a fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás nélkül és költségek viselése nélkül elállhat, kivéve az alábbi pontban meghatározott költségeket. 8.8. pontjában foglaltak kivételével. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozat határidő előtti elküldése. Az elállási nyilatkozatot például így lehet megtenni:

8.1.1. írásban a következő címre: ul. Solec, No. 18, premises B21, Warsaw, 00-410, post: Varsó, Lengyelország

8.1.2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: [email protected].

8.2.a Termék – ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) visszaszolgáltatása a szerződéstől való elállás keretében a következő címen történhet: ul. Solec, nr 18, B21 helyiségek, Varsó, 00-410, posta: Varsó, Lengyelország

8.3.Az elállási nyilatkozat mintáját a fogyasztói jogokról szóló törvény 2. számú melléklete tartalmazza, és emellett elérhető a (2) bekezdésben. a rendeletek 12. pontjában található. A Fogyasztó használhatja a mintanyomtatványt, de ez nem kötelező.

8.4.Megkezdődik a szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő:

8.4.1. olyan szerződés esetén, amelynek teljesítése során az Eladó szállítja a Terméket, és köteles a tulajdonjogát átruházni – a Terméknek a fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi birtokba vételétől, valamint olyan szerződés esetén, amely: (1) több, külön, tételesen vagy részenként szállított terméket tartalmaz – az utolsó termék, tétel vagy rész birtokbavételétől, vagy (2) a termékek meghatározott időre szóló rendszeres szállítását jelenti – az első termék birtokbavételétől;

8.4.2. egyéb szerződések esetében – a szerződés megkötésének időpontjától.

8.5.A távollevők között kötött szerződéstől való elállás esetén a szerződést úgy kell tekinteni, hogy az nem jött létre.

8.6. Termékek – ingóságok, beleértve a digitális elemekkel ellátott ingóságokat is:

8.6.1. Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni a fogyasztó által teljesített valamennyi kifizetést, beleértve a Termék – ingóság, beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságok szállítási költségeit is (kivéve a fogyasztó által választott, a Weboldalon elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket). Az Eladó a fizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult egy másik, a fogyasztó számára költséget nem okozó visszatérítési módhoz. Termékek – ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) – esetében, ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy a Terméket maga veszi át a fogyasztótól, az Eladó visszatarthatja a fogyasztótól kapott fizetés visszatérítését mindaddig, amíg a Terméket vissza nem kapja, vagy a fogyasztó nem szolgáltat bizonyítékot annak visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.

8.6.2. Termékek – ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) – esetében a fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállás napjától számított 14 naptári napon belül visszaszolgáltatni az Eladónak, vagy átadni azt az Eladó által az átvételre felhatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy maga veszi át a terméket. Elegendő a Terméket a határidő lejárta előtt visszaküldeni.

8.6.3. A Fogyasztó felel a Termék – mobil eszköz (beleértve a digitális elemeket tartalmazó mobil eszközt is) – értékcsökkenéséért, amely a Termék használatából ered, és amely meghaladja a Termék jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéket.

8.7. Termékek – digitális tartalom vagy digitális szolgáltatások:

8.7.1. A Termék – digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás – nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől kezdődően nem használhatja fel a fogyasztó által az Eladó által nyújtott Termék – digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás – használata során megadott vagy létrehozott személyes adatokon kívüli más tartalmat, kivéve az olyan tartalmakat, amelyek: (1) kizárólag a szerződés tárgyát képező digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással összefüggésben hasznosak; (2) kizárólag a fogyasztónak az Eladó által nyújtott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használata során végzett tevékenységéhez kapcsolódnak; (3) a kereskedő más adatokkal kombinálta őket, és azokból nem vagy csak aránytalanul nagy erőfeszítések árán nyerhetők ki; (4) a fogyasztó más, még felhasználható fogyasztókkal közösen állította elő őket. A fenti (1)-(3,) bekezdésekben említett esetek kivételével a Kereskedő a fogyasztó kérésére a fogyasztó rendelkezésére bocsátja a személyes adatokon kívüli olyan tartalmakat, amelyeket a fogyasztó a Kereskedő által nyújtott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használata során adott meg vagy hozott létre. Elállás esetén az Eladó megakadályozhatja a fogyasztót a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás további használatában, különösen azáltal, hogy megakadályozza a fogyasztó hozzáférését a digitális tartalomhoz vagy digitális szolgáltatáshoz, vagy letiltja a felhasználói fiókot, ami nem érinti a fogyasztó előző mondatban említett jogait. A fogyasztónak joga van a digitális tartalom visszaszerzésére.

az Eladótól ingyenesen, az Eladó akadályoztatása nélkül, ésszerű időn belül és általánosan használt, géppel olvasható formátumban digitális tartalmat kapjon.

8.7.2. A Termék – digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó köteles a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használatát és harmadik fél számára történő hozzáférhetővé tételét megszüntetni.

8.8.A fogyasztó elállásával kapcsolatos esetleges költségek, amelyeket a fogyasztó köteles viselni:

8.8.1. A Termékek – ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) – esetében, ha a fogyasztó a Weboldalon elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott a Termékhez, az Eladó nem köteles megtéríteni a fogyasztónak a fogyasztó által viselt többletköltségeket.

8.8.2. A termékek – ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) – esetében a fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségeit.

8.8.3. Olyan Termék – szolgáltatás esetén, amelynek teljesítése – a fogyasztó kifejezett kérésére – az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, az a fogyasztó, aki az elállási jogát ilyen kérés után gyakorolja, köteles az elállásig teljesített szolgáltatások ellenértékét megfizetni. A fizetendő összeget a teljesített szolgáltatás arányában kell kiszámítani, figyelembe véve a szerződésben megállapított árat vagy díjazást. Ha az ár vagy a díjazás túlzottan magas, az összeg kiszámításának alapja a teljesített teljesítmény piaci értéke.

8.9.A fogyasztónak nincs joga elállni a távollevők között kötött szerződéstől a szerződések tekintetében:

8.9.1. (1) olyan szolgáltatás nyújtása esetén, amelynek árát a fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a szolgáltatást teljes egészében a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával teljesítette, aki az Eladó által nyújtott szolgáltatás nyújtása előtt tájékoztatást kapott arról, hogy az Eladó által nyújtott szolgáltatást követően elveszíti elállási jogát, és ezt tudomásul vette; (2) amelyeknél az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladó nem gyakorol ellenőrzést, és amelyek az elállási határidő lejárta előtt bekövetkezhetnek; (3) amelyben a teljesítés tárgya olyan Termék – ingó dolog (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingó dolgot is) -, amely nem előre gyártott, nem a fogyasztó specifikációja szerint készült vagy nem a fogyasztó egyéni igényeinek kielégítésére szolgál; (4) amelyben a teljesítés tárgya olyan Termék – ingó dolog (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingó dolgot is) -, amely gyors romlásnak van kitéve vagy rövid eltarthatósági idővel rendelkezik; (5) amelyben a teljesítés tárgya olyan Termék – ingó dolog (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingó dolgot is) -, amelyet olyan lezárt csomagolásban szállítanak, amely a felbontást követően egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagolást a szállítást követően felbontották; (6) amelyben a teljesítés tárgya olyan Termék – ingóság (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingóságot is) -, amely a szállítást követően jellegéből adódóan elválaszthatatlanul összekapcsolódik más ingósággal, ideértve a digitális elemekkel ellátott ingóságot is; (7) amelyekben a teljesítés tárgya olyan alkoholos italok, amelyek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke a piaci ingadozásoktól függ, amelyekre az Eladónak nincs ráhatása; (8) amelyekben a fogyasztó kifejezetten kérte, hogy az Eladó sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése céljából keresse fel; ha az Eladó ezen túlmenően a fogyasztó által kértektől eltérő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javítás vagy karbantartás elvégzéséhez szükséges pótalkatrészektől eltérő Termékeket – ingóságokat (beleértve a digitális elemekkel ellátott ingóságokat is) – szállít, a fogyasztónak joga van a szerződéstől a további szolgáltatások vagy Termékek tekintetében elállni; (9) amennyiben a szolgáltatás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes szoftver, ha a csomagolást a szállítást követően felbontják; (10) újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása esetén, az előfizetési szerződések kivételével; (11) nyilvános árverés útján kötött; (12) nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatásra, áruszállításra, autókölcsönzésre, vendéglátásra, szabadidős, szórakoztató, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatásokra, ha a szerződésben meg van határozva a szolgáltatás időpontja vagy időtartama; (13) nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom szolgáltatására, amelynek ellenértékét a fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a teljesítést a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával kezdte meg, akit az Eladó a szolgáltatás nyújtása előtt tájékoztatott arról, hogy a fogyasztó elállási jogát elveszíti, miután az Eladó a szolgáltatást teljesítette és azt tudomásul vette, és az Eladó a fogyasztónak a szerződés teljesítéséről a fogyasztó részére az Art. 15. § (1) és (2) bekezdése vagy a fogyasztóvédelmi törvény 21. § (1) bekezdése; (14) olyan szolgáltatás nyújtása esetén, amelynek ellenértékét a fogyasztó köteles megfizetni, amennyiben a fogyasztó kifejezetten kérte az Eladót, hogy javítás céljából jöjjön a fogyasztó otthonába, és a szolgáltatás teljes körű teljesítésére a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával már sor került.

8.10.Az ÁSZF jelen 8. pontjában foglalt, a fogyasztóra vonatkozó rendelkezéseket 2021. január 1-jétől kell alkalmazni, valamint az ezen időponttól kezdődően megkötött szerződések esetében a Megrendelőre vagy az üzleti tevékenységével közvetlenül összefüggő szerződést kötő természetes személyre is, ha e szerződés tartalmából következik, hogy az e személy számára nem szakmai jellegű, különösen az üzleti tevékenységének tárgyából eredő, a központi nyilvántartás és a vállalkozási tevékenységre vonatkozó információkról szóló rendelkezések alapján rendelkezésre bocsátott információk alapján.

9. A VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

9.1.Az Általános Szerződési Feltételek jelen 9. pontja és az abban foglalt valamennyi rendelkezés kizárólag olyan Vevőnek vagy Szolgáltatás Igénybevevőnek szól, aki nem fogyasztó, és 2021. január 1-től és az ettől az időponttól kezdődően megkötött szerződések esetében, aki nem természetes személy, aki szintén nem köt közvetlenül az ő

üzleti tevékenység, ha e megállapodás tartalmából következik, hogy az nem szakmai jellegű az adott személy számára, ami különösen a központi nyilvántartás és a vállalkozási tevékenységre vonatkozó információkról szóló rendelkezések alapján hozzáférhetővé tett üzleti tevékenységének tárgyából ered.

9.2. Az Eladónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől annak megkötésétől számított 14 naptári napon belül. Az adásvételi szerződéstől való elállás ebben az esetben indoklás nélkül történhet, és nem keletkeztet semmilyen követelést a Vevő részéről az Eladóval szemben. 

9.3.Az Eladó felelőssége a Termékre vonatkozó jótállás vagy a Terméknek az adásvételi szerződésnek való meg nem felelése alapján kizárt.

9.4.Az Eladó a panaszra a kézhezvételtől számított 30 naptári napon belül válaszol.

9.5.Az Eladónak jogában áll korlátozni a rendelkezésre álló fizetési módokat, beleértve a teljes vagy részleges előrefizetés megkövetelését, függetlenül a Vevő által választott fizetési módtól és az adásvételi szerződés megkötésének tényétől.

9.6.A Szolgáltató az Elektronikus Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja az Ügyfélnek küldött nyilatkozattal.

9.7.A Szolgáltató/Vevő felelőssége a Vevővel/ügyféllel szemben, függetlenül annak jogalapjától, mind egy követelés keretében, mind pedig az összes követelés tekintetében összesen a kifizetett ár és a szállítási költség összegére, de legfeljebb ezer PLN összegre korlátozódik. Az előző mondatban említett összeghatár az Ügyfélnek/megrendelőnek a Szolgáltatóval/eladóval szemben támasztott valamennyi követelésére vonatkozik, beleértve azt az esetet is, ha nem jött létre adásvételi szerződés, vagy nem kapcsolódik adásvételi szerződéshez. A Szolgáltató/Eladó csak a szerződéskötéskor előre látható tipikus károkért felel a Szolgáltatás igénybe vevőjével/ügyfelével szemben, és nem felel az elmaradt haszonért. Az Eladó nem felel a szállítmány szállításában bekövetkezett késedelemért sem.

9.8.Az Eladó/szolgáltató és a Vevő/ügyfél között felmerülő bármely jogvitát az Eladó/szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság elé kell terjeszteni.

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

10.1.Az Eladó lehetővé teszi Vásárlói számára a Termékekkel és a Weboldallal kapcsolatos vélemények kiadását és elérését az Általános Szerződési Feltételek ezen szakaszában feltüntetett feltételek szerint.

10.2.Az Ügyfél egy űrlap segítségével véleményt nyilváníthat egy Termékről vagy egy Weboldalról. Ez az űrlap elérhetővé tehető közvetlenül a Weboldalon (beleértve egy külső widgetet is), vagy elérhetővé tehető egy egyedi linken keresztül, amelyet az Ügyfél a vásárlást követően kap az Ügyfél által megadott e-mail címre. A vélemény hozzáadásakor az Ügyfél grafikai értékelést vagy a Termék képét is hozzáadhatja – amennyiben a véleménynyilvánító űrlapon ilyen lehetőség is rendelkezésre áll.

10.3.Egy termékről csak az Eladó weboldalán ténylegesen megvásárolt Termékekre vonatkozóan adható vélemény, és csak az a Vevő adhatja ki, aki a vizsgált terméket megvásárolta. Tilos fiktív vagy színlelt adásvételi szerződéseket kötni egy termékről szóló vélemény kiállítása érdekében. A Weboldalon véleményt olyan személy adhat ki, aki a Weboldal Vásárlója.

10.4.Az Ügyfelek véleményének hozzáadása nem használható fel jogellenes tevékenységekre, különösen tisztességtelen versenycselekménynek minősülő tevékenységekre vagy olyan tevékenységekre, amelyek sértik az Eladó vagy harmadik felek személyiségi jogait, szellemi tulajdonjogait vagy egyéb jogait. Vélemény hozzáadásakor az Ügyfél köteles a jogszabályoknak, a jelen Általános Szerződési Feltételeknek és a jó erkölcsnek megfelelően eljárni.

10.5.A vélemények elérhetővé tehetők közvetlenül a Weboldalon (pl. egy adott Termék mellett) vagy egy külső véleménygyűjtő szolgáltatásban, amellyel az Eladó együttműködik, és amelyre a Weboldalon hivatkozik (beleértve a Weboldalon elhelyezett külső widgetet is).

10.6.Az Eladó biztosítja, hogy a Termékekről közzétett vélemények a Termékeket megvásárló Vásárlóktól származnak. Ennek érdekében az Eladó a következő lépéseket teszi annak ellenőrzése érdekében, hogy a vélemények a Vásárlóktól származnak:

10.6.1. A közvetlenül a Weboldalon elérhető űrlapon kiadott vélemény közzétételéhez a Szolgáltató előzetes ellenőrzése szükséges. Az ellenőrzés a vélemény jelen Általános Szerződési Feltételeknek való megfelelésének ellenőrzéséből áll, különösen annak ellenőrzéséből, hogy a véleményt adó személy a Weboldal Vásárlója-e – ebben az esetben a Szolgáltató ellenőrzi, hogy az adott személy vásárolt-e a Weboldalon, illetve Termékre vonatkozó vélemény esetén ezen felül azt is ellenőrzi, hogy az adott személy megvásárolta-e a véleményezett Terméket. Az ellenőrzésre indokolatlan késedelem nélkül kerül sor.

10.6.2. Az Eladó a Vevőinek (akár egy olyan külső visszajelző szolgáltatáson keresztül is, amellyel együttműködik) egyedi linket küld a Vevő által a vásárláskor megadott e-mail címre – így a visszajelző űrlaphoz csak az a Vevő férhet hozzá, aki a Terméket a Weboldalon vásárolta.

10.6.3. Amennyiben az Eladónak kétségei vagy más Ügyfelek vagy harmadik felek által az Eladóhoz intézett kifogások merülnek fel azzal kapcsolatban, hogy egy adott vélemény egy Vevőtől származik-e, vagy hogy egy adott Vevő vásárolt-e egy adott Terméket, az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy kapcsolatba lépjen a vélemény szerzőjével annak tisztázása és megerősítése érdekében, hogy az illető valóban a Weboldal Vevője, vagy hogy a véleményezett Terméket vásárolta.

10.7.Bármilyen észrevétel, fellebbezés egy vélemény ellenőrzése ellen, vagy kifogás azzal kapcsolatban, hogy egy adott vélemény egy Ügyféltől származik-e, vagy hogy egy adott Ügyfél vásárolt-e egy adott Terméket, az Általános Szerződési Feltételek 6. szakaszában jelzett panaszeljárással analóg módon nyújtható be.

10.8.Az Eladó nem helyez el, illetve nem bíz meg más személyt az Ügyfelek hamis véleményének vagy ajánlásának elhelyezésével, és nem torzítja el az Ügyfelek véleményét vagy ajánlását a Termékei népszerűsítése érdekében. Az Eladó pozitív és negatív értékeléseket egyaránt ad. Az Eladó nem nyújt szponzorált véleményeket.

11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1. A honlapon keresztül kötött szerződéseket lengyel nyelven kell megkötni.

11.2. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása:

11.2.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot az Általános Szerződési Feltételek módosítására fontos okokból, pl.: jogszabályi változások; a fizetési és szállítási módok változásai – amennyiben ezek a változások érintik az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek végrehajtását.

11.2.2. Folyamatos szerződések megkötése esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján (pl. Elektronikus Szolgáltatások nyújtása – Számla) a módosított Általános Szerződési Feltételek kötelezőek az Ügyfélre nézve, ha a Polgári Törvénykönyv 384. és 384[1] cikkében meghatározott feltételek teljesülnek, azaz az Ügyfelet megfelelően értesítették a módosításokról, és az értesítéstől számított 15 naptári napon belül nem mondta fel a szerződést. Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek módosítása új díjak bevezetését vagy a jelenlegi díjak emelését eredményezi, az Ügyfélnek joga van elállni a szerződéstől.

11.2.3. A folyamatos szerződésektől eltérő jellegű megállapodások (pl. adásvételi szerződés) megkötése esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján az Általános Szerződési Feltételek módosítása semmilyen módon nem érinti a Szolgáltatás igénybevevőinek/ügyfeleinek az Általános Szerződési Feltételek módosításának hatálybalépése előtt szerzett jogait, különösen az Általános Szerződési Feltételek módosítása nem érinti a már leadott vagy leadott megrendeléseket és a megkötött, végrehajtott vagy teljesített adásvételi szerződéseket.

11.3.A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései, különösen a lengyel jog rendelkezései az irányadóak: Polgári törvénykönyv; az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény (2002. évi 144. sz. törvénycikk, 1204. pont, módosított változat); a fogyasztói jogokról szóló törvény; és az általánosan alkalmazandó jog egyéb vonatkozó rendelkezései.

11.4.A jelen Általános Szerződési Feltételek nem zárják ki a Szolgáltatóval/eladóval szerződést kötő fogyasztó szokásos tartózkodási helye szerinti országban alkalmazandó rendelkezéseket, amelyek szerződéssel nem zárhatók ki. A Szolgáltató/Eladó ilyen esetben köteles a fogyasztó számára a szerződéssel ki nem zárható rendelkezések alapján biztosított védelmet biztosítani.

12. ELÁLLÁSI NYILATKOZATMINTA (A FOGYASZTÓI JOGOKRÓL SZÓLÓ TÖRVÉNY 2. MELLÉKLETE)

Elállási nyilatkozatminta (ezt a nyomtatványt csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha Ön el kíván állni a szerződéstől).

– Címzett: 

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410 easyklima.pl [email protected] 

– Ezúton értesítem/jelentjük(*), hogy elállok/elállunk az alábbi áruk(*) adásvételi szerződésétől, az alábbi áruk(*) szállítási szerződésétől, az alábbi áruk(*) kivitelezési szerződésétől/az alábbi szolgáltatás(*) nyújtására vonatkozó szerződéstől.

– A szerződéskötés időpontja(*)/a kézhezvétel időpontja(*)

– A fogyasztó(k) teljes neve

– A fogyasztó(k) címe

– A fogyasztó(k) aláírása (csak akkor, ha ezt a nyomtatványt papíron küldik)

– Dátum

(*) A nem alkalmazandó szövegrész törlendő.

Cookie beállítások

Ön elfogadhatja, módosíthatja vagy elutasíthatja az összes cookie és hasonló technológia használatát. Az alábbi lehetőségek segítségével részletes döntéseket hozhat. A beállításait bármikor megváltoztathatja.